Inpakken ......... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu Inpakken ......... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu

Inpakken .........

Door: Ella

05 Juli 2016 | Nederland, Gouda

We staan op het punt van vertrekken. Donderdag 7 juli vertrekken we uit Dusseldorf en landen vrijdagochtend plaatselijke tijd in Shanghai. De fietsroute is weer gemaakt. Ik word er al aardig handig mee. Hopelijk fietsen we weer zo Shanghai uit, alsof we er al jaren wonen. Ook weer een boekje gemaakt, voor het geval de GPS ermee stopt. Kortom het grote avontuur kan weer beginnen. We hebben er zin in.
Alleen nu nog even goed de tassen inpakken, en proberen zo weinig mogelijk kilo's mee te zeulen ...............

Leuk als jullie ons allemaal weer gaan volgen ...............

• 06 Juli 2016 - 01:12

Ria Moons :

Ha luitjes,

Goede reis en veel plezier! Ik verheug me op jullie verhalen!

Hartelijke groet, Ria

• 06 Juli 2016 - 17:08

Will De Bruijn:

Zet 'm op jullie! Ga, zie en overwin dit avontuur! Veel pret en plezier!

• 06 Juli 2016 - 18:49

Ria Wientjes-Hesselink:

Hoi allevier,

Geniet van jullie fietstocht. Ben weer benieuwd naar jullie avonturen.