Voorbereidingen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: pretinchina

Blijf op de hoogte en volg Piet, Roy, Thea en Ella

04 Juli 2012 | Nederland, Gouda

Nog nooit hebben we zo veel voorbereidingen gehad aan een vakantiereis. Langzamerhand wordt het lijstje "te doen" steeds kleiner. De administratie is verwerkt. De tassen staan al half gepakt. De tafel ligt vol met dingen die nog mee moeten.
Morgen de laatste werkdag en dan nog 1 nachtje slapen.
wij hopen natuurlijk dat jullie ons gaan volgen en dat wij vaak genoeg bereik zullen hebben om een verslagje te schrijven. Dit is dan ook een testje om te kijken of jullie het berichtje ook ontvangen in jullie e-mailboxen. en als jullie dit niet willen, laat even weten dan haal ik je uit de verzendlijst.

groet,
Ella

  • 04 Juli 2012 - 21:16

    Frederike:

    Super leuk EL! Schrijf maar lekker vaak! Ik ben enorm benieuwd naar jullie avonturen :)! Heel heel heel veel plezier en doe een beetje voorzichtig ;).

    Liefs Fré

  • 05 Juli 2012 - 05:23

    Willemijn:

    ik ben ook van de partij!!
    Zelf krijg ik ook al een beetje de kriebels als ik zo de voorbereidingen lees.
    Leuk hoor!!

  • 05 Juli 2012 - 07:41

    Karen:

    Ja nog 1 nachtje en dan zitten jullie in het vliegtuig naar China! Spannend en heeeeel erg leuk natuurlijk :) Succes nog met de voorbereidingen ;) xx

  • 05 Juli 2012 - 08:20

    José:

    Lieve zusjes en zwagers,
    Ik ga jullie zeker weten volgen! Wens jullie alle goeds toe en natuurlijk,....doe voorzichtig en pas op elkaar. Ook Mama zal ik op de hoogte houden en neem af en toe mijn laptop mee. Kan Mama met eigen ogen zien en lezen waar jullie zijn.

    Gr,
    John en José

  • 05 Juli 2012 - 21:13

    Janeke:

    Hai Fietskoning(inn)en!
    Ontzettend leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Heel veel plezier samen. Hoop dat het een onvergetelijke reis wordt!
    Liefs, janeke


  • 05 Juli 2012 - 21:41

    Clairy:

    Echt leuk om jullie te volgen in China. Ik vroeg me al af waar Guanghzou lag. Maar als het goed is horen we daar binenkort alles over. Heel veel PRET in China!!
    groetjes Clairy

  • 06 Juli 2012 - 08:14

    Karin:

    Goede reis en heel veel plezier allemaal!

  • 06 Juli 2012 - 14:58

    Mama:

    Lieve PRET-kinderen,
    Ik hoop dat jullie een goede ,mooie en onvergetelijke reis krijgen.
    Ik ga met José proberen om jullie te volgen. Ik zit nu op afd. 2 achter een pc en het is gelukt om op de site te komen.
    Tot over 6 weken,.....pfffffff,
    Liefs van Mama

  • 06 Juli 2012 - 19:48

    Marije, :

    VEEl PLEZIER!!!

  • 06 Juli 2012 - 21:00

    Anny:

    Dag globetrotters...
    nu in de lucht w.s.
    Ga jullie volgen hoor!
    Groetjes

  • 07 Juli 2012 - 16:58

    Wynand:

    Hey Thea en Roy (en de rest),
    Heel veel plezier en ik zal zeker een paar keer kijken. Mr eerst ga ik zelf een weekje weg.
    Groet, Wynand

  • 07 Juli 2012 - 19:00

    Marieke:

    hallo ella en medereizigers,

    Hoe is het met jullie.Ik ben nu bij jose en hoorde dat Roy erge buikpijn heeft van het vliegen, hopelijk gaat het met jullie wel goed. Wij hebben heel lekker warm weer,jullie ook.Hebben jullie al fietsproblemen Zijn het vriendelijk lui in china.verer veel plezier en tot over 42 dagen.

    grt marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet, Roy, Thea en Ella

Op de fiets door China

Actief sinds 30 Juni 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 48731

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Shanghai en verder .............

18 Juli 2014 - 29 Augustus 2014

Fietsen van Beijing naar Xi'an

06 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Fietsen in China

Landen bezocht: