Voorbereiding fietsreis Beijing - Chengde - Xi'an - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu Voorbereiding fietsreis Beijing - Chengde - Xi'an - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu

Voorbereiding fietsreis Beijing - Chengde - Xi'an

Door: Pret

Blijf op de hoogte en volg Piet, Roy, Thea en Ella

12 Juli 2014 | Nederland, Gouda

De voorereidingen zijn in volle gang.
A.s. vrijdag vertrekken we weer met zijn vieren voor een nieuwe avontuurlijke fietsreis door China. Dit keer van Beijing naar het noorden, de muur van Jinjaling. Dan naar Chengde waarna we met een boog terug fietsen naar Badaling, (tweede keer de muur zien) en dan naar het zuiden naar Xi'an.

Leuk als jullie ons weer volgen!

• 17 Juli 2014 - 22:03

Jan Piet En Gerda Van Der Roer:

Heel, heel veel plezier voor jullie alle vier. En natuurlijk weer heelhuids terug komen, dat is het belangrijkste.
    jullie gaan vast daar weer een mooie tijd beleven en ik zal het met plezier volgen via deze reisverslagen.
    Hopelijk hebben jullie vaak wifi en kan het thuisfront mee genieten.

groeten,
    Jan Piet en Gerda

• 19 Juli 2014 - 00:09

José:

Lieve PRET!!
    Ik zie weer uit naar jullie reisbelevenissen en hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben. Deze keer zal het toch anders geweest zijn, dan de voorgaande vliegreizen. Geniet van jullie fietstocht en zal zeer zeker vaak aan jullie klimtochten denken.

Liefs John en José

• 19 Juli 2014 - 11:32

Willemijn:

Lieve pret,

Ik ben blij dat jullie lekker hebben gevlogen en nu veilig in een hotelkamertje zitten....
    Heel veel plezier daar in het bijzondere land....en de snikhittte.
    Hier zijn het ook chinese temperaturen. We duiken zo in het water en vanavond kijk ik uit naar het eerste reis verslag.

Dikke kus van ons

• 19 Juli 2014 - 13:48

Ria:

Fijn dat jullie goed geland zijn! En nu op de fiets!
    Heel veel genoegen en ik kijk uit naar jullie verhalen!

Liefs, Ria

• 10 Augustus 2015 - 16:54

Willemien En Jan:

Beste Piet, Roy, Thea en Ella,

Wij zijn bezig met de voorbereiding van onze fietsreis in China in september, en kwamen daarbij jullie reisverhaal op internet tegen. Dit hebben wij met belangstelling gelezen. Wij gaan fietsen van Beijing naar Xi'an, en zijn benieuwd of jullie tips voor ons hebben (plekken die we moeten zien, stukken die we misschien beter kunnen overslaan bijvoorbeeld). Zouden jullie dit een keer met ons willen delen?

Alvast bedankt voor jullie reactie en hartelijke groet,

Jan en Willemien uit Utrecht

• 10 Augustus 2015 - 23:01

Ella:

Dag Jan en Willemien,

Natuurlijk willen wij onze ervaringen met jullie delen. Je hebt onze ervaringen waarschijnlijk wel uit onze verslagen gelezen. Het is echt ontzettend leuk om in China te fietsen. Ik krijg echter geen mailadres van jullie tezien op deze manier Ik heb zelf de fietsroute uitgestippeld en op GPS gezet, inclusief een routebeschrijving op papier. Je kunt mij mailen naar mijn mailadres evanzaal@gmail.com.

Groet,
    Ella van Zaal