Guanghzou - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu Guanghzou - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Piet, Roy, Thea en Ella - WaarBenJij.nu

Guanghzou

Door: pretinchina

Blijf op de hoogte en volg Piet, Roy, Thea en Ella

08 Juli 2012 | Nederland, Gouda

Dag allemaal,

Het is nu 10 .45 plaatselijke tijd. Na 26 uur reizen zijn we gisteren geland op Guanghzou airport. Een vlekkeloze reis, ging allemaal goed. Fietsen en bagage zijn meegekomen en wonder boven wonder bijna geen beschadiging. we missen een achterlichten en twee dopjes van de standaard voor zover we het nu kunnen zien. Ze staan nog ingepakt op de hotelkamer. Haag, ons kostbare bezit.
Het is hier lekker benauwd, gelukkig overal airco en nu gaan we de stad verkennen. Later dus meer van ons. Maar nu weten jullie al vast dat we veilig geland zijn.
Oh ja het Chinese eten, tot nu toe is het allemaal lekker en bijzonder.

Gr. THE, Roy , piet en El

• 08 Juli 2012 - 09:22

Frederike:

Hee lieverds,

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Hopelijk rijden de fietsen ook nog prima, maar dat zal vast wel. Veel plezier met het ontdekken van jullie eerste Chinese stad. Ik kijk uit naar jullie verhalen.

xx Fré

• 08 Juli 2012 - 10:04

Karen:

Hoi! Goed om te lezen dat de reis vlekkeloos was en dat jullie alweer fanatiek aan het bier zaten gister :D! Veel plezier in Guanghzou! xxx

• 09 Juli 2012 - 14:13

Jip:

Lieve Oma, Opa, Ella en Piet

Hebben jullie al rare dingen gezien??
    varkens op de straat of kippen? ik ben wel benieuwd.....elke ochtend kijk of jullie een berichtje hebben geschreven.

xxx
    Jip

• 09 Juli 2012 - 15:29

Jeroen:

Paar onderdelen kwijt maakt niet zoveel uit. De Chinezen verkopen vast wel imitatie dopjes en lampjes ;-). Veel plezier en laat je vooral verbazen door alle aparte, mooie en bijzonder en dingen

• 10 Juli 2012 - 18:07

Leonieke:

Hoi Thea, Roy, Ella en Piet,

Veel plezier in China! Ik ben benieuwd wat voor moois het jullie allemaal brengt en kijk uit naar het volgende verhaal!

• 11 Juli 2012 - 14:40

Marion:

Hallo PRET,
    Heb me snel aangemeld voor e-mail bij een nieuw reisverslag! Mis ik niks van jullie avonturen. Wens jullie heel veel veilige kilometers toe en ben heel benieuwd wat/wie jullie allemaal tegenkomen.

Hartelijke groet